3.12.2013

Rimmel, Precious Stones- 101 Diamond Dust

Uwielbiam brokaty. To lakiery po które łapię najchętniej.


Jest to srebrna brokatowa baza (bardzo mocno zmielona) do której dorzucone zostały mieniące się wszystkimi kolorami tęczy małe piegi.




Do pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy.
Wykończenie bez żadnego topu jest dość chropowate, ale mam wrażenie, że nie takie jak przy zwykłych brokatowych lakierach, a przy tych o wykończeniu piaskowym.

Jako typowa błyskotka trzyma się na paznokciach na pewno dłużej niż inne lakiery :)


W słońcu mieni się przeeepięknie!

2 komentarze:

  1. Boski! Chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jest genialny ;)
    ja dawnije nie przepadałam za takimi brokatowymi lakierami a teraz jestem ich ogromną fanką i bardziej sie błyszczy i mieni tym lepiej ;D

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za opinię i własne spostrzeżenia do treści posta.
Byłoby mi przyjemnie jeśli każda nowa osoba dodająca komentarz została moim obserwatorem ;-)
Pozdrawiam lala_roz!