22.11.2013

(pierwsze ale czy ostatnie:) Zakupy Rossmann -40% na kolorówkę + Natura

Chyba każdy wie, że od 22.11. do 26.11. we wszystkich Rossmannach będzie obowiązywała promocja jaką jest -40% na kolorówkę (obowiązuje również lakiery do paznokci).


Ja (pewnie na razie) skusiłam się na rozświetlający korektor pod oczy z Loreal'a Lumi Magique w kolorze 1 light oraz szminkę Maybelline Whisper- 620 Bare to be bold . Są to rzeczy które chciałam kupić, ale nie były mi potrzebne natychmiast więc poczekałam na promocje- i słusznie :)
Miałam chrapkę również na cielistą kredkę z Maxfactor ale się opanowałam...:)

korektor- 25,79zł szminka 16,79zł

Do tego już bez promocji kupiłam dwufazowy płyn do zmywania makijażu z Rival de Loop.Następnie weszłam do Natury bo potrzebowałam nowego tuszu do rzęs, a na stojąc w Rossmannie nie mogłam się zdecydować bo jak wiadomo jest ich tam cała masa.. Sięgnęłam więc po ulubieńca z Essence o którym pisałam tutaj :) skończył mi się również mój ulubiony top coat, do koszyka wpadł też pędzelek który mam, ale w kolorze fioletowym... żal było różowego nie wziąć!:D

płyn 5,99zł pędzelek 6,99zł top 10,99 maskara 11,99


A Wy? na co się skusiłyście? a może mnie jeszcze na coś skusicie?:)
pozdrawiam lala_roz

5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy;) Lubię tą mascarę i pędzelki z Essence ;)
    Ja też dziś troszkę poszalałam w Rossmannie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na korektor Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzisiaj miałam lecieć po lakiery do paznokci ale śnieg za oknem nie zachęca :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za opinię i własne spostrzeżenia do treści posta.
Byłoby mi przyjemnie jeśli każda nowa osoba dodająca komentarz została moim obserwatorem ;-)
Pozdrawiam lala_roz!