14.12.2013

Essence EL: Justi Bieber BELIEVE Tours 2013


Wchodzę do Natury a tam niedotykana limitka. Nie sądziłam, że się skuszę, bo ani nie jestem nastoletnią fanką wymienionego w tytule, ani muzyka taka nie siedzi w moich gustach:)


Wybrałam trzy rzeczy.


Puder rozświetlający- 13,99zł


Eyeliner- 12,99zł






Błyszczyk- 8,99zł




Znalazłam też nową limitkę z Catrice- Feathers & Pearls :)


(wszystko to w Marino we Wrocławiu.)


a Wy? znalazłyście nowości? a jeśli tak to co wpadło w wasze ręce?:)
zapraszam do obserwowania
lala_roz:)

1 komentarz:

  1. Cienie z Catrice mi się podobają. Żałuję, ze nie mam u siebie ich szafy ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za opinię i własne spostrzeżenia do treści posta.
Byłoby mi przyjemnie jeśli każda nowa osoba dodająca komentarz została moim obserwatorem ;-)
Pozdrawiam lala_roz!