7.11.2013

Paznokciowe lalowe: Glamurowo.


Glamurowo. Zobaczcie sami!




Do tego manicuru użyłam:


1. Wibo, French manicure nr 01 (chyba)
2. Wibo, Art liner- czarny
3. Bell, Glam night spakle 01
4. Wibo, Espress growth nr 3
5. Wibo, Extreme nils nr 362
6.Color club, Rebel spirit


Do palca serdecznego użyłam gazetki do odbijania na paznokciach z Essence. Myślałam że przechytrzę firmę i nie kupię specjalnie do tego przeznaczonego specyfiku w pędzelku... Pomyliłam się, ale wycięłam kawałek pasujący do paznokcia i przykleiłam papierek do lekko podeschniętej bazy peel off, pokrywając następnie top coatem:)


Serduszko wykonałam za pomocą sondy, którą można zastąpić wsuwką, główką od szpilki, długopisem czy ołówkiem, wykałaczką...




A teraz maleńki offtop... ;)
Pewnie niektóre z Was, które odwiedzają mojego bloga dziwią się gdzie podziały się moje paznokcie....

Sama w to nie mogę uwierzyć, ale stała się tragedia. Oderwałam paznokcia, bardzo mocno uderzając o lodówkę z której wypadało mleko... Stwierdziłam że "pozbędę" się pozostałych i oto tak teraz wyglądają.

Widzę w tym pozytywy takie jak częstsze postowanie na temat paznokci, bo nie ukrywajmy że zdobienie takich krótkich płytek przebiega o wiele szybciej :)

Uważajcie na pazurki!
Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania,
lala_roz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za opinię i własne spostrzeżenia do treści posta.
Byłoby mi przyjemnie jeśli każda nowa osoba dodająca komentarz została moim obserwatorem ;-)
Pozdrawiam lala_roz!